FAQ
Każde zamówienie weryfikujemy manualnie. Jeśli otrzymałeś potwierdzenie mailowe swojego zamówienia na pewno wpłynęło ono do naszego sytemu. W razie pytań lub braku potwierdzenia napisz lub zadzwoń do nas.
Zamówienia należy składać z wyprzedzeniem min. 3 dni roboczych.
W przypadku większych zamówień (powyżej kwoty 1000 zł) prosimy o składanie zamówień z min. 5 dniowym wyprzedzeniem
Jak najbardziej! Przy składaniu zamówienia pojawi się okienko z możliwością wyboru przedziału godzinowego dostawy np. 8:00 -9:00.
Jeśli masz pytania odnośnie godziny dostawy twojego zamówienia skontaktuj się z nami.
Zamówienia dostarczamy w godzinach 7:00 – 18:00. Jak wyżej, jeśli interesuje Cię dostawa na konkretną godzinę wybierz odpowiednią opcję przy składaniu zamówienia.
Współpracujemy z wieloma firmami na terenie Katowic, jeżeli interesuje Cię zamówienie do firmy lub masz pytania napisz do nas.
Dostępne metody płatności to:
Płatność przy odbiorze (gotówka lub karta)
Przedpłata online (BLIK, Visa, Przelew internetowy)
W zależności od wybranej opcji twoje zamówienie zostanie dostarczone na zastawie tradycyjnej lub w opakowaniach jednorazowych.